Connectingsystems

  • Zväčšiť veľkosť písma
  • Predvolená veľkosť písma
  • Zmenšiť veľkosť písma

Obchodné podmienky

 

Základnou podmienkou nadviazania obchodnej spolupráce s našou spoločnosťou je preukázanie sa platným výpisom z obchodného registra, prípadne živnostenským listom.
Právne vzťahy medzi odberateľom a spoločnosťou Connectingsystems s. r.o. a neupravené v tomto dokumente ,sa riadia platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi SR, predovšetkým Obchodným zákonníkom.

1. OBJEDNÁVANIE

Objednanie tovaru je možné realizovať:
- e-mailom na adrese: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. alebo uvedených v kontaktných informáciach
- telefonicky na čísle: uvedené v kontaktných informáciach
- objednávky do 15,00h /ak to tovar na sklade / budeme sa snažiť expedovať este ten deň
- poštou

Každá objednávka musí obsahovať:
- presný názov a adresu Vašej firmy, DIČ, IČ DPH
- kontaktnú osobu, telefónne, resp. faxové číslo, e-mail adresu
- presnú špecifikáciu tovaru a počet ks
- požadovaný termín dodávky
- dohodnutý spôsob platby
- požadovaný spôsob dodania tovaru

2. CENY

Ceny sa všeobecne riadia cenníkom platným v čase objednania tovaru.
Ceníky sú uvedené na našej web stránke www.connecting.sk. Ceny v cenníku sú uvedené v EUR bez DPH. 
Po predchádzajúcej dohode s obchodníkom je možné dohodnúť si osobitné cenové a platobné podmienky pri konkrétnej objednávke.

3. PLATOBNÉ PODMIENKY


Platbu je možné realizovať podľa dohody nasledujúcimi spôsobmi:
- platba na faktúru s dobou splatnosti (štandardná doba splatnosti je 7 dní odo dňa    vystavenia faktúry, prípadne je možné dohodnúť si individuálnu dobu splatnosti)
- platba v hotovosti
- platba vopred na základe zálohovej faktúry                   
V prípade prvého odberu požadujeme platbu vopred alebo v hotovosti.

4. DODANIE TOVARU

Dodanie tovaru je možné realizovať nasledovne:
- zásielkovou službou 
  Prepravné hradí kupujúci.
- poštou
  Prepravné hradí kupujúci.
- osobne v sídle našej firmy v Nitre
- dovoz tovaru odberateľovi na náklady našej firmy (po predchádzajúcej dohode s obchodníkom)

5. PRACOVNÁ DOBA OBCHODNÉHO ODDELENIA A SKLADU

- pondelok až piatok v pracovnej dobe od 8.00 do 16.30 hod.                                      
- po predchádzajúcej dohode je možné objednaný tovar vydať i mimo prac.doby 

6. VLASTNÍCKE PRÁVA K TOVARU.

Vlastnícke práva k tovaru prechádzajú na odberateľa až po úplnom a včasnom zaplatení ceny tovaru.

 

 

Produkty

Počet zobrazení obsahu : 133768

Nákupný košík

VirtueMart
Váš košík je prázdny